Мультиканальна комунікація: як поєднувати SMS, email та Viber у єдиній стратегії (новини компаній)

Мультиканальна комунікація: як поєднувати SMS, email та Viber у єдиній стратегії (новини компаній)

У наш час ефективна комунікація бізнесу полягає не просто у виборі найбільш надійного каналу, а в здатності ефективно поєднувати кілька різних стратегій.

За прогнозами Juniper Research обсяг загального трафіку бізнес-повідомлень до 2030 року сягне майже 3 трильйони. А це означає, що мультиканальна комунікація набуває особливого значення. Тож далі розглянемо, як ефективно поєднувати 3 популярні канали комунікації — SMS, email та Viber.

Чому для стратегічного планування важливі саме ці канали

Ключова умова ефективної мультиканальної комунікації — продуманий розподіл функцій між каналами так, щоб вони доповнювали, а не дублювали одне одного. У трійці SMS, email та Viber такий баланс досягається найкраще.

SMS-повідомлення

Підходять для миттєвого реагування. Їхня найперша перевага — 98% повідомлень відкриваються практично в момент доставлення. Цей ідеальний канал для передачі найбільш важливих сповіщень, як-от підтвердження замовлення, код безпеки, термінові повідомлення про акції, знижки або вихідні дні.

Email-листи

Застосовуються для розсилки детальної інформації. Вони фактично можуть виконувати роль «довідкового центру». Формат електронних листів підходить для відправлення замовнику чеків, детальних інструкцій, новин, а також для нагадувань про «забутий» кошик із повним переліком товарів у ньому.

Viber-розсилка

Використовується для більш інтерактивної візуальної взаємодії. Якщо необхідне відправлення персональних пропозицій, повідомлень про акції, анімованих меседжів з кнопками, електронних каталогів — саме Вайбер розсилка підійде краще.

Каскадна розсилка — як це працює

У мультиканальному форматі комунікації каскадна розсилка працює найкраще. Її суть у тому, щоб надіслати одне повідомлення з певним проміжком часу через різні канали. Наприклад:

  1. Перше повідомлення надходить до клієнта через Вайбер — як дешевий і надійний канал із підтримкою контенту різних форматів.
  2. Якщо повідомлення було не доставлене чи не прочитане, відбувається автоматичне дублювання на електронну пошту.
  3. За відсутності реакції після перших двох повідомлень надсилається SMS — найдорожчий спосіб, проте максимально надійний і з гарантованим доставленням.

А щоб така схема була ефективною та все працювало автоматично без вашої участі, впроваджувати мультиканальну стратегію варто через єдину комунікаційну платформу, де є можливість інтегрувати всі канали через спільний API. За підтримки надійного провайдера AlphaSMS ви отримаєте доступ до єдиного шлюзу, а з ним і синхронізацію, автоматизацію та юридичну чистоту процесу.

Мультиканальна стратегія — не просто тренд нашого часу, а вимога ринку. Вміння правильно нею користуватися стане запорукою клієнтської лояльності та високої конверсії. 

keyboard_arrow_up